Hyundai kontynuuje wyprzedaż samochodów z roku produkcji 2018

W styczniu producent samochodów marka Hyundai kontynuuje kampanię promującą wyprzedaż modeli z roku produkcji 2018. Kampania potrwa do końca lutego. Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Wyprzedaż Hyundai obejmuje takie modele z roku produkcji 2018 jak Nowy i20, i30 Hatchback, i30 Wagon, IONIQ Hybrid, Nowa KONA, Nowy TUCSON, Nowy SANTA FE. Dzięki wysokim upustom i premii za odkup klienci Hyundai mogą zyskać aż do 13 000 zł. W ramach oferty można również skorzystać z promocyjnego ubezpieczenia w wysokości 2,99% ceny samochodu przez rok. 5-letnią gwarancję bez limitu kilometrów klient otrzymuje w standardzie. Szczegółowe warunki oferty oraz gwarancji dostępne są na stronie www.hyundai.pl oraz w salonach Autoryzowanych Dealerów Hyundai.

Działania promocyjne są prowadzone w mediach online oraz w radiu i telewizji. Kampania w telewizji potrwa przez cały styczeń, kampania radiowa przez cały luty, a działania digitalowe będą prowadzone nieustannie przez dwa miesiące. Za przygotowanie materiałów kreatywnych (digital), planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Autorem spotu radiowego jest agencja Opus B, która również zlokalizowała na polski rynek spot TV.

Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.

KontaktPolub nas na FacebookuSklepy firmDodaj ogłoszenieWyszukiwarka firm