Flota BMW z segmentu premium trafiła do lidera rynku materiałów izolacyjnych Termo Organika i BMW na jednym torze

Termo Organika, największy producent styropianu oraz kompletnego systemu ociepleń, skorzystała z programu sprzedaży flotowej marki BMW. W ramach programu do Termo Organiki trafiło  47 nowych służbowych samochodów z segmentu premium. Tuż przed sezonem letnim odbyło się profesjonalne szkolenie dla użytkowników nowych aut z udziałem utytułowanych kierowców rajdowych oraz certyfikowanych instruktorów BMW, którzy dostarczyli swoim kursantom ogromnej dawki adrenaliny.


Skorzystanie z programu sprzedaży flotowej BMW jest doskonałym czynnikiem motywacyjnym , ale nie tylko. Zespół Termo Organiki  uzyskał  wysokiej klasy codzienne narzędzie pracy, które wpłynie pozytywnie zarówno na rozwój firmy, jak i kontakty z klientami. Dodatkowo, dzięki szkoleniu BMW, użytkownicy nowych aut zyskali m.in. umiejętności radzenia sobie za kierownicą w ekstremalnych warunkach, co w oczywisty sposób wpłynie na ich pewność poruszania się po polskich drogach.

Całodzienne szkolenie BMW Fleet Racing Experience

Przed sezonem wakacyjnym odbyło się zorganizowane przez BMW profesjonalne szkolenie dla kierowców  nowych aut. W czasie całodziennych zmagań na torze uczestnicy szkolenia sprawdzili zarówno swoje umiejętności, jak i możliwości nowych samochodów, poddając je próbom nagłego hamowania, kontrolowanego wyjścia z poślizgu, jazdy po torze na czas czy omijania ruchomych przeszkód. Załoga Termo Organiki miała także możliwość zapoznania się z najnowszymi technologiami BMW podczas prezentacji rozwiązania BMW Connected Drive, dzięki któremu kierowca może sprawdzić: ciśnienie w oponach, zamruganie światłami, wietrzenie samochodu, zsynchronizowanie kalendarza, jak również zdalne otwieranie i zamykanie samochodu.

Jakie były kryteria w doborze floty?

Marka BMW dotrzymuje od wielu lat obietnicy bardzo wysokiego standardu jakości, który zauważalny jest nawet w najmniejszych elementach konstrukcyjnych i tym samym wpisuje się w strategię Termo Organiki.

– Słyniemy z tego, że oferujemy produkty o sprawdzonej i uznanej jakości, które posiadają prestiżowe Rekomendacje Techniczne i Jakości RTQ Instytut Techniki Budowlanej. Tak jak marka BMW w swoim segmencie jest uznawana za symbol najwyższej jakości, luksusu i lidera rynku pod względem innowacyjności, tak w branży materiałów termoizolacyjnych taką pozycją cieszy się Termo Organika – mówi Witold Rams, wiceprezes Termo Organiki – Jesteśmy producentem oryginalnego styropianu w kropki, tzw. Dalmatyńczyka i jako pierwsi wprowadziliśmy na polski rynek grafitowy styropian o doskonałych właściwościach użytkowych i najkorzystniejszym współczynniku przewodzenia ciepła. Cenimy również fakt, że BMW koncentruje się na bezpośrednich odczuciach klienta. Każdy, kto nabywa nowe auto BMW ma zagwarantowaną radość z jazdy.  Dbamy o nasz zespół  i właśnie dlatego chcemy, żeby jemu również ta radość z jazdy towarzyszyła w codziennych obowiązkach. Wiemy, że członkowie naszego zespołu są tego warci.

Samochody BMW oraz zespół Termo Organiki zdali trudny egzamin na wyścigowym torze, a najlepszym dowodem na to jest materiał filmowy:

Więcej informacji znajduje się na stronie: www.termoorganika.pl